Tracks&Road Alps Electritzant!!!

Per accedir a la galeria fotogràfica cliqueu aquí.

Bé, començarem com vaig acabar la crònica de la Tracks&Road 2022. Allí vaig comentar… esteu atents que la del 2023 serà vertiginosa.
Doncs així ha estat, paisatges descomunals, unes vistes immillorables, amb unes alçades de 3.000 metres, uns llocs que si no ho coneixes difícil que hi arribis, amb uns refugis on els dinars es convertien en “manjares” i amb un grup d’amics del més selecte, que ho han donat tot per poder-ho gaudir.

Estem parlant de la:

Els socis, Josep capella, Antoni Villaescusa, Nicolau Verdaguer, Jordi Gaspar, Michele Burla i jo com a Cap de Ruta d’aquesta gran aventura, Albert Calbet, hem estat els afortunats de gaudir-la.

Amb això esmentat, us faré un petit resum del qual en estat aquests dies tan plens d’aventura.
Ens vam trobar el divendres dia 14 a Cantallops on allí vam fer nit per poder sortir de matinada cap al destí on estaríem fent camp base al mateix lloc cada dia i fer diverses rutes.

Però abans d’anar cap a l’hotel, tres socis vam aprofitar per fer un bon arròs i en al llarg de la tarda anaven arribant a l’hotel per fer un banyet a la piscina i després anar a sopar, aprofitant que era un dia especial per un soci, ja que era el seu aniversari, quin començament de la Tracks&Road Alps.

Entrega del marxandatge.

Feliç aniversari Toni.

Acabats de sopar i de la celebració d’aniversari, més l’entrega del marxandatge, toca anar cap a dormir per poder descansar una mica, pel fet que ens tocava matinar.

A les 6,00 h del dissabte, iniciem la ruta, direcció cap a l’hotel on seria el camp base de cada dia, ens esperen 740 km pel destí.

Ens esperava travessar per autopista fins a Sisteron, a partir d’aquí tenia muntada una ruta amb carreteres sinuoses, algun tram de camí de terra i camins rurals fins a arribar a l’hotel, tot i els kilòmetres a fer, vam arribar amb un bon gust de boca i amb l’horari establert, tocava una bona dutxa i cap a sopar i després anar a dormir.

Ens aixequem l’endemà i cap esmorzar per poder començar el dia amb forces, acabats d’esmorzar, pugem a les BMW per fer diversos colls italians per pistes i camins, amb algun enllaç per carretera.

Això sí, sense perdre la gastronomia arribem a un refugi per dinar.

Acabats de dinar, continuem fent la resta de ruta establerta fins a arribar a l’hotel.

Toca una bona dutxa i dirigir-nos a sopar per poder seguir l’endemà.

Continuem amb la mateixa rutina, ens aixequem, esmorzem i pugem a les BMW per continuar gaudint de les rutes, paisatges i el bon rotllo que hi havia entre nosaltres.

Era un dia bastant exigent pels kilòmetres que ens esperaven a fer, 433 eren el total, arribant a l’hotel a les 21,30 h, cansadets però molt contents.

Dimarts, continuem amb la rutina, aixecar-nos, esmorzar i començar una nova ruta, avui era per anar més relaxat, ruta curta, però amb sorpreses, tocava pujar al coll Sommeiller 3009 metres, més el Colomion.

En arribar a l’hotel ens vam permetre el luxe de fer uns aperitius de tarda.

Dimecres, avui tocava fer la galeria del Seguret, el forte Jafferau, amb altres ports de muntanya, fins a arribar al col du Granon, per dinar al refugi del mateix col.

Qui ens havia de dir el que ens trobaríem després d’haver pujat dalt a la teulada del forte Jafferau. Dues Harley Davidson dels anys, 1.940 i 1.941, unes joies.

Després d’haver fet les fotos de rigor, el descans pertinent, tocava seguir per arribar al refugi i dinar.

Acabats de dinar, tocava anar cap a l’hotel, arribem aviat per poder descansar, donar una volta pel municipi, inclús anar a fer-nos un massatge, ens ho mereixíem.

I arribem a l’últim dia de ruta, tocava una ruta curta i relaxada, per acabar aviat i estar a l’hotel a primera hora de la tarda, per començar a preparar els bartols per l’endemà.

Amb tots aquests dies compartint dies de moto, il·lusions, satisfaccions, felicitat i molt companyerisme, solament em queda dir-vos, moltes gràcies i que aquesta aventura us duri a la memòria molts anys.