La “Silent Route” ES-PEC-TA-CU-LAR

Per accedir a la galeria fotogràfica cliqueu aquí.

Quin debut!!! amb aquesta sortida m’he estrenat com a Cap de ruta del club. I ho he fet amb el cor i amb la companyia del 20 dels meus amics!!

La vaig escollir perquè després d’haver-la fet i gaudit diverses vegades, la volia compartir amb vosaltres. I quin cap de setmana més genial hem tingut. Hem viscut junts carreteres, àpats, rises, paisatges, gastronomía i…. Festes de Cantavieja.

El dissabte 29 vam sortir de la gasolinera de les Ànimes de Reus, puntualment, a les 09:00 per la N420 en direcció Falset i fins a arribar a Mora la Nova, on vam agafar la C12 fins passat Benifallet

Després vam anar a buscar la T333 a Prat de Comte direcció Vallderoures, vam seguir per la A231 cap a Valljunquera i per la A1410 per Castellseràs, un poblet amb encant i amb un pont estretet i molt bonic per on vam travessar el riu Guadalope.

Vam seguir per la N211 fins a Alcorisa on vam esmorzar al Bar Restaurant El Royal, i vam poder gaudir d’uns bons «Pinchos de Tortilla de Patatas» per descansar una mica i recuperar forces.

Allà vam poder xerrar amb en Jaume, nou soci des de fa unes setmanes, que s’ho va passar d’allò més bé.

Llavors arribava el gran moment: l’entrada a «The Silent Route» (A1702) a la «Venta la Pintada», lloc de parada al monument on vam fer la foto de grup,

vam xalar de les vistes

i com mana la tradició, vam enganxar adhesius del club al cartell de la ruta.

I seguint per la ruta vam passar pels «Organos de Montoro», un dels paisatges més espectaculars del dissabte.

Vam fer l’última parada al port de «Cuarto Pelado» on hi ha el cartell de final de la ruta, i poc després vam arribar a l’Hotel Balfagón.

Després d’una bona dutxa, ens tenien preparat el dinar, amb un menú de cuina local i de temporada.

A la tarda vam poder visitar la «Feria Comercial de Cantavieja» amb vaquilles, paradetes i música en directe.

Al vespre vam sopar al mateix hotel, un magnífic menú de degustació, també de cuina local i de temporada.

Diumenge la tornada era lliure i cadascú podia triar la ruta. Una part dels participants em van acompanyar en la ruta proposada, de la que vull destacar la baixada per la N232 des de Morella en direcció a Vinaròs. Possiblement ha estat una de les últimes oportunitats de gaudir de les corbes d’aquesta carretera, ja que les obres que estan fent segurament canviaran totalment el seu traçat.

Vam parar a descansar al Pla de la Galera i cap a les 13:45 vam donar per acabada la ruta a Reus, al mateix punt de la sortida de dissabte.

Espero que hàgiu fruït de la ruta i moltes gràcies a tots els que m’heu acompanyat!!

Ho tornarem a fer… ja us ben asseguro que SI, que ho tornarem a fer!!!!!!!