52 motards plens d’il·lusions a la Primera Edició de la Tramuntana

Per accedir a la galeria fotogràfica cliqueu aquí.

52 il·lusions, 52 amics rutejant plegats, 52 esmorzars i 52 dinars. Un número màgic!!! Quant d’esforç, treball i nervis de darrer moment!!!!

però quanta satisfacció en aquesta Ruta per l’Empordà i la Catalunya Nord i que ha estat el meu bateig oficial com a Cap de Ruta.

Amb les altes de 4 nous socis que ens van demanar de participar a darrera hora, hem estat un grup molt nombrós, ni més ni menys que 38 MOTOS ¡!!

Després d’una nit anterior plujosa que feia preveure un dia complicat, ens vam trobar tot el grup a primera hora del matí a la Benzinera de Palol de Revardit amb un regal de dia ja que  era totalment assolellat. A mesura que la gent arribava , control assistència i es va lliurar un BUFF personalitzat d’aquesta ruta Tramuntana i logo del nostre Club ofert per la marca gironina S3 #s3parts.official.

Després d’un petit briefing, vam sortir en 2 grups de 18 motos cadascun, el primer per mi mateix, el segon pel meu gran amic Toni Centellas (que a més va tenir la gentilesa d’obsequiar-nos amb un roadbook digital de la ruta tramuntana #vectornote ).

Els grups el tancava el nostre amic Julian que va fer de moto-escombra ¡!.

Des de benzinera de Palol de Revardit vam començar a gaudir de la conducció, enllaçant corbes durant uns 10 km per un tram revirat, molt bonic i divertit, després de la rotonda de Camallera i havent deixat enrere el trencant d’Orriols , on se’ns van afegir la Roser i el Cristian, vam començar a circular per carreteres rurals asfaltades i interiors de petits nuclis de l’Empordà, Sant Miquel Fluvià, Vilacolum vers Sant Pere Pescador on vam tenir l’oportunitat de veure, des dels Aiguamolls com vistes al Pirineu i tota la Serralada de l’Albera. Carreteres que ens va permetre creuar espais verds protegits i camps d’oliveres i vinyes per arribar a la base del encreuament de la Serralada de l’Albera, la Vila de Vilajuïga amb el Canigó al fons.

La pujada cap a Sant Pere de Rodes ens deixava a la nostra esquena unes vistes a tot l’Alt Empordà espectaculars… Quan coronem el coll i ens dona pas a la immensitat del Mar les sensacions van ser de vertigen i d’un plaer indescriptible en conduir una carretera serpentejada
vers Port de la Selva.

Port Nàutic era la fi de la primera etapa , on vam fer un reagrupament al Port Nàutic on la Fina ens va oferir un esmorzar Self-Service “Mariner” que va agradar a tothom, Sardines, Calamars, Anxoves …entre altres.

La segona etapa ens va portar a Colliure, per una carretera amb revolts enllaçats a tocar de Mar, cales precioses i forta olor de pins i vinyes.
Menció especial el nostre pas pel Coll dels Frares amb vistes igualment irrepetibles i carretera poc transitada. Després de Portbou vam entrar a la Catalunya Nord, carretera transitada i que tots teníem moltes ganes de córrer més….. el que és bo es fa esperar, diuen…)

A la Vila de Colliure vam reagrupar les 38 motos.

Després d’un descans que ens va permetre visitar un xic aquesta vila plena d’art i una arquitectura arran de mar única, vam sortir en direcció Perpinyà-Ceret per enfilar la nostra destinació final que era Maçanet de Cabrenys.

El tram entre Arles i Costouges va ser Brutal, en pujada, virat i amb un paisatge prepirinenc molt diferent del que vam fer durant les etapes anteriors. El poblet de Sant Llorenç de Cerdans va fer goig de creuar, és el típic poblet francès.

De Costouges a Maçanet de Cabrenys la carretera va canviar de color i amplada, un tram molt ràpid amb asfalt impecable en el qual vam descarregar adrenalina abans de dinar al Restaurant Els Caçadors.

A l’arribada tot estava previst per fer un Aperitiu i reagrupar a tots els participants i comentat tot el que hem viscut durant el matí.

El Xef Santi Vila (Guanyador del Joc de Cartes) ens va oferir un bon dinar en una sala reservada únicament pel Nostre Club.

Al final del dinar vaig tenir l’oportunitat d’agrair a tots els participants per la seva confiança i el Concessionari oficial BMW a Girona, representat per Xavier Prats, va obsequiar amb un Buff de la marca. Es va fer un sorteig en el qual la totalitat dels acompanyants dels pilots van rebre un obsequi de la marca #bmwmotorradolivamotor.

Des d’aqui, m’agradaria donar les gràcies al meu fill Arnau i a la seva parella la Judith, per compartir amb els meus amics aquest dia.

I, als nous socis que es van estrenar, en Joan i l’Anna, l’Enric i els dos Joseps.. espero i desitjo que s’ho hagin passat d’alló més be!!!!!!

Que més us puc explicar de tot el que hem viscut i de tot allò que romandrà a la meva memòria. Estic molt content de les felicitacions rebudes per l’organització de la ruta i pel meu esforç. Tot això em motiva a repetir una nova Tramuntana l’any que ve. Difícilment superarà la qualitat del grup d’aquesta edició… però us ben asseguro que ho tornaré a donar tot!!!