Una Castanyada al Pirineu

Per consultar la galeria fotogàfica cliqueu aquí

Que bé ens ho hem passat!!!!!!! El primer cap de setmana llarg pel Pirineu Aragonés i Català ens ha portat de tot: bon temps, núvol, boira, calor, fresca…. Ha estat fantàstic.

En Jaume va dissenyar un seguit de rutes per la zona i tots vem gaudir-les a tope!!!!!

El dijous ens vem trobat a l’Hotel San Ramon a Barbastro per compartir el sopar de Castanyada. Quina bona cuina té l’hotel.

I quina taula ben guarnida…. De bons amics

Per acabar… com no!!!, panellets, bon vins i txupitos per cel.lebrar la Castanyada.

El dia 1 vem sortir  ben puntuals a les 9. Aquí ja vem tenir la primera gran sorpresa del cap de setmana. L’Albert i l’Eli estrenàven la seva GS 850 Adventure.

Aixi que, marxem!! Era el gran dia del Congost del Ventanillo. A tots ens feia molta il.lusió recorre’l pero patiem per la pluja. Pero fins amb això vem tenir sort: sol i núvol i les pluges a la tarda nit, quan ja estavem a l’hotel. La ruta del dia era de 270 quilómetres.

Ens vem aturar a fer un café a Castejon de Sos

Per continuar la ruta fins arribar a Salas Bajas, un Poblet perdut en mig del no res… per gaudir del menú degustació al restaurant L’Usuella. Impressionat el seu arroç amb foie i salsa d’ostres i la panceta reduida amb parmentier. Ahhh!!! I no ens oblidem del seu pastis de formatge cassolà amb confitura de pera.

A la sortida estavem molt contents!!!! La bona companyia i els bons “caldos” de la zona ens vam animar a fer una bona coreografia

Per la nit, de tapes per Barbastro

El dia 2, altra vegada dia núvol pero desprès… un bon sol. Vem sortir a les 9:00 per continuar gaudint d’aquests paissatges de tardor, amb els arbres mostrant el color de les seves fulles.

La ruta ens va portar a fer una passejada per Alquèzar.

I d’alla, continuem ruta

I… com ja diem… l’aventura és l’aventura i ens hem ficat per un trencall que ens ha portat a un pont sobre el riu.

I no podiem avançar, aixi que, mitja volta i cap a les Bodegues Sommos.

A on l’Eli i l’Albert ens han donat la segona sorpresa. Es casen al mes de Juliol!!!!!!!!!!!! Felicitats parella i que gaudiu a tope de la vida.

Un bon dinar i molts moments de xerrades

Amb el bon rotllo que portavem, hem col.locat les motos davant el magnífic edifici per fer una fotografía espectacular.

El diumenge al matí hem sortit de ruta cap a Catalunya. Una ruta que ens ha portat a pujar el Coll d’Ares a 1.600 m d’alçada. Carretera estreta, de corbes.. amb el premi final de les vistes des del cim.

Des d’aquí, per bones carreteres hem arribat a Solsona i desprès cap a Berga a on es esperaven en Jaume i la Rosa Maria per dinar.

Un cap de setmana ple d’aventures, de moments genials, d’acudits i de tantes i tantes estones per compartir amb els amics del BMW Motorrad Club Catalunya. Cada dia estic més content de formar part d’aquest colectiu i de gaudir de tantes estones plegats.

Gràcies Jaume per enviar-nos per aquestes meravelloses carreteres, per la sugerència d’alguns de vosaltres de visitar Alquezar i a l’Albert per pujar-nos al Coll d’Ares. A tots gràcias per fer possible aquest pont tant increible.