
08 juny puntApunta 2025
Per accedir a la galeria fotogràfica cliqueu aquí.
Un any més BMW organitzava el seu Punta a Punta, ja consolidat. Enguany sortíem de Viana do Castelo a Portugal i finalitzaríem a Bilbao.
Per culpa d’errors en el procés d’inscripció de l’empresa encarregada de l’organització, tan sols 3 companys van poder participar en aquesta edició.
El primer dia de viatge va ser d’aproximació i van fer nit a Salamanca, una bonica ciutat típicament castellana amb una espectacular Plaza Mayor. Malauradament, no la van poder gaudir, ja que se celebrava la Fira del Llibre i estava plena de casetes. Una pluja inesperada els va deixar ben xops, però això no va impedir que gaudíssin d’un bon sopar al restaurant Vinodiario, bons vins, platillos i un servei eficient i simpàtic.
L’endemà van fer ruta per arribar a Viana do Castelo i passar tot el procés d’inscripció. Allà ja van començar a saludar a tots els amics que anàvem trobant.
Com sempre les rutes de les diferents etapes, Zamora, Cangas de Onis i Bilbao, no van decebre en absolut. Els diferents paisatges, carreteres i arquitectura són una excel·lent ocasió per anar descobrint diferents racons de la geografia d’Espanya.
La fi de festa a Bilbao va estar bé, en línia de les últimes edicions.
Destacar el bon ambient entre el Josep, el Xavier i en Sergi que va fer molt agradable tota la Ruta.
Gràcies per participar!!
Disculpeu, els comentaris estan tancats.