Off Road a tot gas!!! Monegros Adventure 2021

Per accedir a la galeria fotogràfica cliqueu aquí.

Si quan diem que al Nostre Club tenim de tota mena de sortides, ES VERITAT. Quins dos dies d’aventura!!!

I així ha estat. Aquest cap de setmana hem fet una de les rutes més esperades i més desconegudes pels meus amics: Els Monegros.

La ruta prometia diversió a dojo… i no ens hi ha decebut.

El divendres ens vam trobar a l’Hotel Siskets a Fraga, conegut dins del món del motor per ser un dels punts de sortida cap Els Monegros. I allà han començat les xerrades i risses, sopant plegats i gaudint de la cuina tradicional del restaurant, ben elaborada i a un preu immillorable.

Dissabte, a les 9.00 i amb una mica de fred… som-hi. Comencem a gaudir de les primeres pistes i entrant en calor.

Els 11 integrants portàvem un bon ritme fins que hem tingut un ensurt amb un cop a la llanta d’una de les motos. Durant 45 min hem intentat arreglar-la fins que al final no hem pogut i en Jordi Raüll ha hagut d’abandonar. Però si ens ha promès que la pròxima anirà “a tope”.

Els Monegros és un indret molt desconegut, les pistes són ràpides i ens ha permès recuperar el tems que hem estat parats i arribar a Belchite a l’hora prevista. Durant la ruta hem pogut visitar el poble antic bombardejat i destruït a la guerra civil espanyola.

Tot seguit hem anat al Barranc de Zafrane, espectacular la seva Cova i la pilota de l’antic tren que travessava el barranc.

Al final del dia, tram de carretera travessant les muntanyes monegrines, que semblaven dunes, tot arribant a l’hotel de Saragossa. Després d’una bona dutxa i una estona de descans, al vespre passejada pels carrers de la ciutat i anant a sopar de tapes pel “tubo”.

L’endemà sortim d’hora, a les 8 h per gaudir d’un matí 100% off-road, passant primer pel “Toro d’Osborne” amb vistes increïbles de la zona i després per la zona d’Alcubierre, amb visites a les trinxeres d’Owen, les ermites i els miradors tan espectaculars.

Hem dinat a Sarinyena per continuar a la tarda cap a Jubierre. Aquí hem pogut gaudir de pistes de sorra, i de les edificacions dels “Tozales”.

Cap a les 17 h acabem la ruta i anem tornant cap a casa.

Han estat més de 400 quilòmetres d’off-road, sobre pistes, amb sorra, sense asfalt i.. amb uns amics amb la dosi d’adrenalina ben carregada. Un cap de setmana inoblidable, compartint aventures i amb el desig de repetir!!!!

Gràcies, amics per fer-me tan fàcil aquesta ruta de camins tan diversos i amb la millor colla del món.