
29 maig La Volcànica de Clàssiques en erupció
Per accedir a la galeria fotogràfica cliqueu aquí.
Som un gran Club i les Nostres Clàssiques, un grup molt actiu!!!
En aquesta ruta, del total de motocicletes, la meitat eren clàssiques (GS, K’s…) i l’altra meitat modernes que són cuidades pels seus propietaris com la joia de les nostres col·leccions.
Tots els participants ens vam trobar puntualment al punt de sortida. Després d’un petit brífing en el qual vam recordar el recorregut i algun suggeriment per rodar en grup, les 22 motocicletes amb un total de 27 participants vam iniciar la ruta a les 8.45.
Només començar va arribar la primera sorpresa: una ruta preparada per arribar a Banyoles per carreteres totalment secundàries, passant per Palol de Revardit, Camós, Pujarnol per arribar a Banyoles i enfilar direcció a Mieres i el Parc Natural Volcànic de la Garrotxa.
Sempre buscant rutes poc transitades, vam travessar la zona més volcànica de les comarques gironines, La Garrotxa, fruint de les seves fagedes, paisatges i pobles singulars. En aquesta primera etapa vam rutejar envoltats de boscos frondosos passant per diverses
localitzacions de la pel·lícula “Soldados de Salamina”, Santa Maria del Collell.
El nostre primer objectiu era arribar a la plaça de Santa Pau, poble en el qual la seva alcaldessa ens va autoritzar a entrar en una zona restringida a la circulació per fer-hi una gran foto de record.
El Pep Boqué ens havia preparat una sorpresa: una senyera amb el logotip de les Clàssiques!! I quina millor oportunitat per estrenar-la que en aquest lloc tan màgic: la plaça medieval de Santa Pau.
De la mà de Can Menció (Rocanegra), establiment situat a la plaça, la Marta ens va preparar un bon plat de Fesols de Santa Pau amb botifarra que en vam cruspir tot seguit sota la porxada de la plaça del preciós poble de Santa Pau.
Un cop vam agafar forces vam enfilar direcció cap a Olot, passant pel reconegut “Coll de Santigosa” (Ripollès) enmig de grans boscos de fagedes i bedolls per dirigir-nos cap a Sant Joan de les Abadesses.
Des de Sant Joan de les Abadesses, vam seguir cap a Camprodon i virarem de nou direcció Castellfollit de la Roca, tot endinsant-nos a muntanya per una carretera estreta i sinuosa amb unes vistes infinites de l’Alta Garrotxa i els seus cims. Tot seguit, cap a la vila Medieval de
Beget on vam fer parada obligada per admirar la singularitat d’aquest poble que, antigament, se’l reconeixia com de contrabandistes.
El dia continuava avançant i les nostres clàssiques continuaven gaudint dels indrets.
La següent etapa ens va portar direcció cap a Oix-Montagut per agafar direcció a la ciutat Comtal de Besalú on dinarem al bufet lliure del restaurant Castell de Besalú amb vistes al poble i al famós pont (antiga entrada de peatge de la capital del Comtat).
Un total de 145 Quilòmetres, sense pluja, i amb molt tipus de carreteres que ens van fer gaudir de les nostres motos i companyia. Així que fita aconseguida!!!
Vull agrair a tothom la seva participació i especialment als amics que van venir de tan lluny per poder gaudir d’aquesta ruta.
En acabar el dinar, per uns pocs valents vam continuar amb la tradicional POST-RUTA de les meves sortides, fent uns 60 quilòmetres addicionals pel Pla de l’Estany i Gironès aprofitant un dia magnífic
Llarga vida a les Clàssiques i Clàssics del nostre Club !!!
Disculpeu, els comentaris estan tancats.