I per Sant Joan… TransPirCat

Per accedir a la galeria fotogràfica cliqueu aqui.

Aquest llaaaaaaarrrrrrrgggggggg pont ha estat genial. Amics, ruta, bons dinars, xerrades i de revetlla. I tot amb companyia dels socis del BMW Motorrad Club Catalunya.

Vam començar la nostra aventura el dia 23… una mica passat per aigua… però l’aventura és l’aventura. A poc a poc el dia va millorant i ens va regalar un solejat dinar a Roses.

En aquest primer dinar de pont un amic ens ha vingut a conèixer, en Claudi. Estem segurs, el veurem sovint a les nostres sortides.

Després del dinar i per digerir un bon àpat, hem estat passejant i hem anat cap a l’hotel per retrobar-nos amb la resta de companys. Una mica de descans i, som-hi amb el sopar de la revetlla: brindis amb coca i cava.

De revetlla sí, però aviat cap al llit que demà sortim de ruta. L’endemà era bastant entretingut entre tombs i camins rurals per poder arribar a dinar al restaurant CaBundància. Una parada per agafar forces i, acabat de dinar, sense tenir temps de què vingui la mandra, tornem a pujar a les motos i ens dirigim cap l’hotel Les Planes del Grau a Sant Joan de les Abadeses.

En arribar a l’hotel ens trobem al Miquele i la Marta. Uns grans motards que m’havien demanat acompanyar-nos per conèixer el Nostre Club i veure quin tipus de ruta organitzem.

La tarda tranquil·la, gaudint de l’espai i el paisatge i a la nit, un bon sopar. Més i més estones de xerrades i comentaris sobre el que hem viscut i el que viurem demà. Apa, cap a descansar que l’endemà també prometia km i estar atent al ferm.

Puntualment a les 8.00h sortim direcció Escaló a l’hotel Castellarnau on allí dinarem i farem dos dies al mateix hotel. Tarda lliure per gaudir de l’indret i la piscina: una bona teràpia a la terrassa de l’hotel Castellarnau.

Una nit per carregar piles, un bon descans. L’endemà, Sant tornem-hi, més carreteres revirades, que són una característica habitual a les rutes que preparo.

Avui, ruta circular per anar a dinar a Tiurana, al Gastrobar Solés on el Carlos i la Montse ens tracten de lo millor. Un bon dinar i sense encantar-se gaire, tornem a pujar a les motos i a continuar fent km fins a arribar a l’hotel. Banyet a la piscina, sopar i uns bons digestius

I per acabar la ruta TransPirCat, només ens queda ja el diumenge, Sortim d’Escaló i anem direcció Balaguer passant per al port de la Bonaigua i alguna sorpresa final.

El Toni ens rep amb els braços oberts al seu restaurant La Nova Font Blanca de Balaguer. Allí a l’acabar de dinar, cadascú cap a casa per recordar els bons moments viscuts en aquesta ruta.

Moltes gràcies a tots per fer que tot hagués fluït de lo millor possible.