Com es agrada anar en moto!!! I una de les premises és la seguretat. Vetllar per la conducció segura, sense entrebancs, i disposar de tots els sistemas que garanteixin la nostra protecció és esencial per gaudir de la nostra afecció. Ara, gràcies a la investigació i gestió feta pel nostre soci Carles Torremilans, podem disposar d’un nou element per protegir el nostre cos davant una caiguda: l’armilla Airbag KLiM.
En Carles ha mirat les opcions disponibles i negociat amb el proveïdor per oferir-nos el millor preu. L'armilla Ai-1 Airbag Vest i la plataforma In & Box DPP (Detect-Protect-Perfect) és la primera tecnologia de protecció per a motocicletes en contínua evolució impulsada per intel·ligència artificial. Elmòdul de detecció In & Box ofereix una sensibilitat de xoc sense precedents. L'armilla Ai-1 és còmode per usar amb qualsevol jaqueta de moto, i és un dels sistemes de bosses d'aire per a motocicletes millor qualificat. Us adjuntem fotografies i podeu veure un video explicatiu en aquest link
.
Característiques:
Es pot desplegar-3 vegades.
Guia d’inici ràpid
Pas 1. Comprar l'armilla (el mòdul de detecció In & Box s'enviarà amb l'armilla)
Pas 2. Descarregar l'aplicació de telèfon "My In & Box"
Pas 3. Crear un compte. Podem comprar el mòdul directament o triar un dels plans de subscripció.
3a. Escollir entre opcions de subscripció de 12 €/mes o 120 €/any, que inclouen garantia il·limitada d'In & Box, cancel·lacions en qualsevol moment, serveis de suport VIP i un nou In & Box després de 3 anys.
3b. O trieu l'opció de compra única de 399 € que inclou una garantia de 2 anys i serveis de suport clàssics.
3c. Totes les opcions de compra inclouen actualitzacions contínues d'algoritmes i interfície de panell d'aplicacions mòbils.
Pas 4. Aparellar el In & Box i l’armilla de coixí de seguretat Ai-1
Pas 5. Conduir!
El preu PVP es de 420€ (IVA inclós) pero si fem una compra conjunta el preu canvia:
5 unitats 10% de descompte: 378€
15 unitats 15% de descompte: 357€
25 unitats 20% de descompte: 336€
50 unitats 25% de descompte: 315€
Cadascú podrá seleccionar la mida que necessiti (talles disponibles: S – 3XL) i en el preu s’inclou l’enviament al domicili de cada soci. Per la qual cosa si esteu interessats, us preguem ens envieu un email al club amb la talla seleccionada i l'adreça on voleu rebre-la abans del 12 de novembre i, tan aviat tinguem quantitat final per la comanda us informarem si hem assolit una de les franges de descompte.
Estem segurs que aquesta proposta del Carles cobreix un dels objectius que tots tenim: Seguretat!!!! Gràcies Carles per la iniciativa.
Preguem a tots els interessat remetin un email al club confirmant la seva comanda. Aixi en Carles podrà tancar definitivament la comanda al proveïdor.
Gràcies
Com va la compra?