Notificacions
Neteja-ho tot

RODIBOOK 2019

9 Mensajes
6 Usuaris
0 Likes
1,866 Visites
Antoni Toré
(@tore-pujol)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 83
Topic starter  

el 14 de Juny obren les inscripcions per la RODIBOOK 2019, i aquest any hi ha una novetat:  fer-la en OFF ROAD, al menys una part important. Tot i que el traçat serà més curt, uns 300 km aproximadament, el temps per fer-la serà de entre 8 i 10 hores.

a mi m'agradaría fer-la en aquets format, però els de l'organització et recomanen fer-la en companyia. 

Algú més del club la vol fer en off road, per anar-hi junts?... tenim 10 dies per decidir-ho, el dia 14 a les 23:45 obren les inscripcions i en poques hores ho enllesteixen.

 


   
Cita
Joan Canals
(@canals)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 157
 

Toni si no trobes a ningú, jo m’ofereixo a prendre la sortida amb tu.

Sí, anirem junts a prendre la sortida, no crec que amb el meu transatlàntic pugui avançar “off road” massa més. Després tu ja t´ho aniràs fent.

Serà una espècie de "companyia moral". ? ? 

Això si, quan arribis t’esperaré amb un parell de cervesetes ben fresques. ? 


   
Respondre Cita
Antoni Toré
(@tore-pujol)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 83
Topic starter  

? ? ? 

Moltes gràcies Joan!!! no m'esperava menys de tú!!! ? ... et prenc la paraula per l'arribada ? ? 

Encara que veient com vas conduir amb neu!! no crec que patissis massa amb una miqueta de graveta...


   
Respondre Cita
(@quimet)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 6
 

Toni, jo faré la on-road. A pesar de l’entrenament no estic preparat per la off-road ? . Però a la birra ? de després i sopar si m’apunto. ? 


   
Respondre Cita
Antoni Toré
(@tore-pujol)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 83
Topic starter  

Bon dia!!! us adjunto el video de la nostra Rodibook 2019, on veureu una mica del que hem viscuts aquest cap de setmana passat!!!

A veure si l'any que ve s'anima algú més


   
Respondre Cita
Joan Canals
(@canals)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 157
 

Osti Toni!! Que bé, no?

Tot i no ser la moto ideal, sembla que va ser tota una aventura i que us en vàreu sortir prou bé, oi?

Felicitats als 3. ? ? 


   
Respondre Cita
Fèlix
(@fparals)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 28
 

Deu n'hi do quines pistes amb les motos grosses devieu patir un xic ? . Felicitats a tots ? 


   
Respondre Cita
Albert Calbet
(@albertcalbet)
El més important no és el final del camí, sinó el camí. Qui viatja massa ràpid perd l'essència del viatge.
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 70
 

Enhorabona a tots.                        Salut.

Sunrrise


   
Respondre Cita
(@alfredoreus)
Membre
Registrat : fa 5 anys
Respostes: 26
 

???? ufff? jo no em veig el proper any?? potser la ON .. per començar ? 


   
Respondre Cita
Comparteix:
Comparteix-ho!