Notificacions
Neteja-ho tot

COAST TO COAST 2018

131 Mensajes
13 Usuaris
1 Likes
14.3 K Visites
Antoni Toré
(@tore-pujol)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 83
 

Gràcies Jordi Pita i Felix.

Ara utilitzo el "Final Cut Pro" de Apple. Si vols puc portar-te una còpia del programa, ja que val 300€ i gràcies a l'Oriol que va venir al coast to coast, va dir-me un truc per tindre el programa gràaaatis!!!

Salutacions


   
Respondre Cita
lgtorrent
(@lluis-gt)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 56
 
Respost per: pita

Mai he fet el “Coast to Coast”, es massa dur per mi, però aquest any es com si hi hagués anat, quina meravella de vídeos, es com si estiguessis  allí, però còmodament asseguda al sofà. Gracies Toni per poder gaudir d’aquesta meravellosa sortida.

Jo i soposo que mes socis no sabem qui ets. Pots aclarir-hode forma permanent,si us plau.

Gracies

Salutacions, Lluis


   
Respondre Cita
Fèlix
(@fparals)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 28
 
Respost per: Antoni Toré

Gràcies Jordi Pita i Felix.

Ara utilitzo el "Final Cut Pro" de Apple. Si vols puc portar-te una còpia del programa, ja que val 300€ i gràcies a l'Oriol que va venir al coast to coast, va dir-me un truc per tindre el programa gràaaatis!!!

Salutacions

Molt interessant aixó, i si m'el pots passar encara millor!!, ho mirem a la propera sortida, moltes gràcies  ? 


   
Respondre Cita
Joan Canals
(@canals)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 157
 
Respost per: Fèlix
Respost per: Antoni Toré

Gràcies Jordi Pita i Felix.

Ara utilitzo el "Final Cut Pro" de Apple. Si vols puc portar-te una còpia del programa, ja que val 300€ i gràcies a l'Oriol que va venir al coast to coast, va dir-me un truc per tindre el programa gràaaatis!!!

Salutacions

Molt interessant aixó, i si m'el pots passar encara millor!!, ho mirem a la propera sortida, moltes gràcies  ? 

D'això se'n diu tràfic de mercaderies, sort que ja han jubilat a Montoro. Je,je.  ?  ? 


   
Respondre Cita
Joan Canals
(@canals)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 157
 

Jordi, si tu ja l´has fet i més d'un cop, encara que sigui per trams. I d'aquí 2 caps de setmana amb els "Motards BMW Sant Sadurní" pràcticament la repetiu. 

Es tracta de concentrar-ho tot en un dia. Una passada. ?   ? 

T'esperem. 


   
Respondre Cita
FRANCESC
(@francesc)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 17
 
Respost per: Lluis GT
Respost per: pita

Mai he fet el “Coast to Coast”, es massa dur per mi, però aquest any es com si hi hagués anat, quina meravella de vídeos, es com si estiguessis  allí, però còmodament asseguda al sofà. Gracies Toni per poder gaudir d’aquesta meravellosa sortida.

Jo i soposo que mes socis no sabem qui ets. Pots aclarir-hode forma permanent,si us plau.

Gracies

Senyores i senyor, nens i nenes, os presento a la Pita.

 

Be, Pita es el nom familiar (cosa de la seva germana) de la meva dona la Sra. Josefa Facerías.

Apa.

 


   
Respondre Cita
Antoni Toré
(@tore-pujol)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 83
 

Misteri resolt!!! ? 


   
Respondre Cita
lgtorrent
(@lluis-gt)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 56
 
Pita  si es la nostra eficient gestora dels cales. Descuberta ?  ?  ? 

Salutacions, Lluis


   
Respondre Cita
(@alcobe-olle)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 73
 

Aquesta ha estat bona !! A mi hem teníeu ben despistat 

Però et tenim que seguir dient Pepi o a partir d’ara ets Pita ? 


   
Respondre Cita
Joan Canals
(@canals)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 157
 

Lluís, t´ho ha deixat clar el Francesc; Pita és el nom familiar.

Nosaltres, no som una família ben avinguda ?. Doncs ja ho sabeu. Si ella hi està d'acord, podem utilitzar qualsevol dels dos noms.

Pepi/Pita, una abraçada i fins divendres vinent. ? 


   
Respondre Cita
(@alcobe-olle)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 73
 

Està ben clar Joan. Gràcies per l’aclariemnt 


   
Respondre Cita
Página 9 / 9
Comparteix:
Comparteix-ho!