Notificacions
Neteja-ho tot

Andorra

7 Mensajes
4 Usuaris
1 Likes
1,298 Visites
jaume
(@jaume)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 87
Topic starter  

Bon dia a tothom.

Com ja sabeu aquest any tornem a fer la sortida d'Andorra amb ruta per França. Al apartat Inscripcio podeu trobar detalls.

Gracies per l'atencio.


   
Jribas reacted
Cita
Admin
(@admin)
Miembro Admin
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 268
 

Com sempre una ruta excepcional i, aquest any, serem més i més. Compartirem el dinar amb els nostres amics dels Motards BMW St. Sadurní. Serem una bona colla, gaudint d'un bon dinar i de la bona companyia!!!!!!!!!!

 

 


   
Respondre Cita
Joan Canals
(@canals)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 157
 

Efectivament Aurea. Ens ho passarem d’allò més bé !!!

A la ruta que ens està preparant en Jaume gaudint de bones carreteres i paisatges pirinencs de principis d’estiu, hem d’afegir l’estada  i els sopars gourmet al Princesa Park d’Arinsal, tot un luxe.

Per no parlar del dinar de dissabte amb unes carns exquisides al restaurant Surf, que compartirem amb 30 companys del Club germà “Motards BMW St. Sadurní”.

Al voltant de 70 comensals, compartint una bona estona. Un altre luxe. 

Els que encara no us heu decidit, espavileu el termini finalitza el proper dia 7. Només queden 2 habitacions. ? ? 


   
Respondre Cita
Antoni Toré
(@tore-pujol)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 83
 

Jaume!! Malauradament  per compromisos familiars m'he tingut que esborrar de la vostra sortida ? ! 

l'any passat m'ho vaig passar molt bé i encara recordo la carn del restaurant SURF!! ? ?, intentaré no fallar l'any que ve!! 


   
Respondre Cita
jaume
(@jaume)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 87
Topic starter  

l'any vinent t'esperem, Toni


   
Respondre Cita
jaume
(@jaume)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 87
Topic starter  

Transferencia feta


   
Respondre Cita
Joan Canals
(@canals)
Membre
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 157
 

I nosaltres també !!! ? 


   
Respondre Cita
Comparteix:
Comparteix-ho!