Notificacions
Neteja-ho tot

Assemblea Ordinària de Socis 2022

14 Mensajes
2 Usuaris
0 Likes
823 Visites
Admin
(@admin)
Miembro Admin
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 268
Topic starter  

Convocatòria Assemblea General Ordinària del BMW Motorrad Club Catalunya 2022

 

Per acord de la Junta Directiva, es convoca Assemblea General Ordinària del BMW Motorrad Club de Catalunya el dia 19 de febrer de 2022 a les 10.00, a l'hotel

HOTEL SERCOTEL PORTA BARCELONA
Av. Generalitat de Catalunya 2
08960 Sant Just Desvern

amb el següent

Ordre del dia:

Assistents a l’Assemblea
Lectura i aprovació de l’acta anterior
Convocatòria eleccions 2022
Evolució de la massa social
Rutes 2022
Marketing i Comunicació
Aprovació dels comptes 2021 i del pressupost 2022
Precs i preguntes

Cosa que es comunica a tots els socis de l'entitat de conformitat amb el que es preveu en els Estatuts i el Reglament de Règim Intern aprovats.

13 de gener de 2022

El President                                                           El Secretari
Lluis Garcia Torrent                                               Sergi Gistàs Gil

 

A fi i efecte de poder participar us podeu inscriure a la ruta creada. Si no podeu assistir podeu delegar el vostre vot mitjançant el document adjunt.

 

Aquest tema va ser modificat fa 2 anys 3 vegades per Admin

   
Cita
Admin
(@admin)
Miembro Admin
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 268
Topic starter  

Per la vostra informació i lectura adjuntem l'Acta de la passada Assemblea Ordinària que va tenir lloc el 23 d'octubre de 2021.

 

 

 

Aquest missatge va ser modificat fa 2 anys 2 vegades per Admin

   
Respondre Cita
Admin
(@admin)
Miembro Admin
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 268
Topic starter  

Per la vostra consulta, adjuntem RESULTAT EXERCICI 2021 i PRESSUPOST 2022

Resultat exercici 2021

 

image
Aquest missatge va ser modificat fa 2 anys 5 vegades per Admin

   
Respondre Cita
Admin
(@admin)
Miembro Admin
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 268
Topic starter  

 

Donat que es convidarà als participants a un esmorzar a l'hotel, preguem que, si penseu assistir, us incribiu a la ruta a fi i efecte de comunicar el numero final de persones. 

 

Gràcies


   
Respondre Cita
Admin
(@admin)
Miembro Admin
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 268
Topic starter  

@m-dolors-roig-pascual

Donat que estaves inscrita a l'Assemblea Ordinària haviem previst donar resposta a aquest tema durant l'event, cosa que es va fer. Per la qual cosa, veuràs reflexada la resposta en l'Acta que es publicarà en breu.


   
Respondre Cita
(@alcobe-olle)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 73
 

Hola, quant estarà disponible l’acta de la reunió ?

Gràcies 

 


   
Respondre Cita
Admin
(@admin)
Miembro Admin
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 268
Topic starter  

@alcobe-olle  Bon dia Lluis, el Secretari (Sergi Gistàs) està elaborant el document. Tan aviat estigui disponible ho penjarem en aquest forum 


   
Respondre Cita
(@alcobe-olle)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 73
 

@admin ok moltes gràcies 


   
Respondre Cita
Admin
(@admin)
Miembro Admin
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 268
Topic starter  

Bona tarda a tots.

 

Per la vostra informació i consulta adjunt Acta de l'Assemblea de Socis del 19 de febrer de 2022

 

Aquest missatge va ser modificat fa 2 anys per Admin

   
Respondre Cita
(@alcobe-olle)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 73
 

Bon dia, vull manifestar el meu total desacord en quand a la redacció del acta en el apartat de nomament d’un posible soci d’honor, per les següents raons:

1.- El Sr Llluis Garcia no va informa, en primera instància a l’assamblea de que s’havia nomenat a ningú soci d’honor. Va ser arrel d’una pregunta meva en el sentit de com es fa per nomenar sòcis d’honor que ho va dir veladament a la reunió i com un fet ja consumat.
2.- Vaig manifestar, i així hauria de constar a l’acta, que al meu entendre un soci d’honor ha de ser algu que haigi aportat alguna cosa important al club per mareixer aquest honor, valgui la redundància.
3.- També vaig dir de manera clara i explícita, cosa que tampoc consta a l’acta, que em sap molt de greu el accident que ha patit el Miquel, però que aquesta circumstància per si sola, i en tot cas al meu entendre i em puc equivocar, no es mereixador, del nomanament. 
Dit tot l’anterior agrairé al Secretari en funcions i probablement proper President del Club rectifiqui d’inmadiat la redacció de l’acta. 
Salutacions i moltes gràcies 


   
Respondre Cita
Admin
(@admin)
Miembro Admin
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 268
Topic starter  

@alcobe-olle

Gràcies per les teves aportacions. L'aprovació de l'Acta correspon a l'Assemblea i el  procés és que si un soci no hi està d’acord, a la lectura i aprovació de l’acta a la propera Assemblea ho pot manifestar i fer palés. Malgrat això, i donat que el canvi que proposes no altera el contingut intrínsec de l'acta hem decidit incorporar el teu comentari.

Les actes són un resum dels punts i acords establerts, en cap cas són transcripcions literals de les converses i opinions allà exposades, tenint en compte que les actes no contenen apreciacions personals o emocionals.

Aquest missatge va ser modificat fa 2 anys 2 vegades per Admin

   
Respondre Cita
Admin
(@admin)
Miembro Admin
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 268
Topic starter  

Adjuntem Acta actualitzada a data 17 de març de 2022


   
Respondre Cita
(@alcobe-olle)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 73
 

@admin Les actes han de reflactir la realitat de la reunió, en aquest cas no es així, la redacció es erronea i al meu entendre cal modificar-la per no crear mals entesos.
Moltes gràcies 


   
Respondre Cita
(@alcobe-olle)
Miembro
Registrat : fa 6 anys
Respostes: 73
 

Moltes gràcies per les modificacions fetes sobre la redacció original de l’acta, ara està molt millor. 
Una vegada mes, i encara a risc de fer-me pesat, vull deixar clar que em sap molt de greu l’accident que va patir en Miquel, mes tenint en compte la seva joventut i les conseqüències del mateix. 
Salutacions cordials 

 


   
Respondre Cita
Comparteix:
Comparteix-ho!