I ja en fem 9 anys!!!
Per aquest 2026… he pensat… que tornarem a gaudir de la seva cuina, espais, jardins, golf… L’hotel ens prepara un menú molt especial… amb un aperitiu al jardí per xerrar amb els amics i amigues:
COPA DE CAVA DE BENVINGUDA
APERITIUS
Croquetes de la casa
Llagostí cruixent amb salsa d’ostres
Taula de formatges curats acompanyat de pa amb tomàquet
Taula d’embotits ibèrics acompanyat de pa amb tomàquet
Bikini de mozzarella trufada i anxoves
Falàfel amb salsa de sèsam torrat
Minihamburguesa amb la nostra salsa golf
Bufet d’arrossos
PLAT PRINCIPAL A ESCOLLIR
Pollastre farcit a la catalana amb salsa de mostassa de Dijon
Llom de daurada amb tabulé de cuscús i vinagreta de tomàquet i piparra
POSTRE
Pastís d’aniversari
vi DO Empordà, cafès i infusions
I pels que vulgueu quedar-vos a dormir, tindrem preu especial per les habitacions.. ahhhh… i si voleu jugar al golf… també podreu fer-lo!!!
Ens espera un dia d’homenatges, records, vivències i sobretot, moments de gaudir plegats del Nostre Gran Club.
Us espero a tots
","organizer":[{"@type":"Organization","name":"Aurea López"}]}
202621nov1:09 pm6:09 pmI ja en fem 9 anys!!!
Disculpeu, els comentaris estan tancats.