De la Serra d'Espada a La Calderona

202620mar(mar 20)7:00 pm22(mar 22)9:46 amDe la Serra d'Espada a La Calderona

Detalls de la sortida

Benvinguts al primer cap de setmana en ruta el 2026!!!

El dia 20 de març, tinc el plaer d’organitzar pel Nostre Club una ruta per la Comunitat Valenciana. Us porto a passejar per paisatges increïbles… carreteres sinuoses… amb una gastronomia excepcional.

 

El punt de trobada serà el Port de Sagunt,

 

a l’Hotel EXE Port de Sagunt on ens allotjarem tot el cap de setmana.

 

Hotel EXE Puerto de Sagunto, Puerto de Sagunto. Desde 59.18€ - Central de Reservas

Reservar Hotel Exe Puerto de Sagunto en Valencia - Sagunto

 

Dia 20 de març

Arribada a l’hotel, on tindrem disponible el pàrquing a compartir per a cada tres motos. Ens trobarem a les 19:30 a la recepció i comentarem el programa del dia 21.

A les 20:00 hores anirem a sopar a un dels restaurants de la platja.

Inicio – Restaurante Negresca

 

Dia 21 de març. A les 9:00 en punt, sortirem amb els dipòsits plens per a fer els 204 km previstos per dos parcs naturals: la Serra d’Espadà i la de Calderona. Farem un tram de connexió per carretera nacional fins a la Vall d’Uixó, on ja veurem els primers trams del primer parc. A partir d’aquest punt, carretera de moto i petits pobles, amb molta història i prosperitat a l’època musulmana i que Jaume I va saber gestionar, fins que la Inquisició va ficar la mà …. tot va quedar en res.. en voleu saber més?… podeu clicar aquí.

 

Després dels primers 100 quilòmetres i de travessar l’A-23 (Autovia Mudèjar) anirem en direcció al Parc Natural de Serra Calderona. Aquí comença la Serra de Javalambre i arriba fins a la costa mediterrània.

Uns fets històrics ben curiosos van ser la causa del nom de “La Calderona” … aquell/a soci/a que encerti l’origen del nom de “La Calderona”, obtindrà un tiquet de regal per al sopar de dissabte. Si hi ha més d’un, es farà sorteig (la resposta me l’heu d’enviar per WhatsApp i en privat). Probablement farem alguna parada als miradors de la zona.

A 23 quilòmetres de l’hotel, ens aturem a prendre una paella tradicional, sense floritures, la del poble: Arròs, pollastre, conill, batxoqueta i garrofó…

Paella de pollo y conejo - El Sabor

 

A la vesprada i abans de sopar, possible visita cultural a Sagunt: Castell, Alt forn, Pantalà…  ja veurem, que estem amb la ressaca de Les Falles i és complicat planificar.

 

Dia 22 de març. Es dona per acabada la ruta i tothom a casa…

 

Així que… ens espera una zona no gaire explorada pel Nostre Club… però amb tota la il·lusió de què la gaudim plegats.

Data

març 20, 2026 7:00 pm - març 22, 2026 9:46 am(GMT+00:00)
No hi ha comentaris

Disculpeu, els comentaris estan tancats.