Anem a Motauros

202017gen(gen 17)9:01 am19(gen 19)6:59 pmAnem a Motauros

Detalls de la sortida

En Lluis i en Llorenç ens animem a portar als nostres amics a la tradicional concentració Motauros que té lloc anualment a Tordesillas.

 

Es tracta d’una ruta de ple hivern, amb baixes temperatures i molta aventura… tanta aventura que l’Aurea i la Carme diuen que nanai, que es queden a casa!!!!

Aprofitant la cel.lebració de Motauros, sortirem divendres al matí per arribar a Valladolid.

Ens allotjarem al centre, a la Plaça d’Espanya, a l’Ela Enara Boutique Hotel (amb parking privat).

 

Per la nit, soparillo de tapetes pel centre de Valladolid.

 

Dissabte al matí, 30 quilòmetres fins a Tordesillas per participar a la concentració (recordeu que us heu d’inscriure per poder accedir).  Per veure tot el programa de Motauros podeu visitar el seu web http://motauros.es/

Matí lliure per visitar la concentració i, cap a les 13.30, sortirem a degustar un bon chuletón al Restaurant el Torreon a Tordesillas.

 

Per la tarda, nova passejada per Motauros i a les 19.00 h ens trobarem per marxar cap a Valladolid. Desprès del super dinar, anirem a fer una tapes pel centre…. Será més light!!!

I, diumenge al matí, tots cap a casa.

 

 

Som-hi valents!!!!!!!!!! Us esperem a tots!!!!!!!!!!

Data

gener 17, 2020 9:01 am - gener 19, 2020 6:59 pm(GMT-11:00)

Lloc

Motauros

Valladolid

Other Events

Get Directions

No hi ha comentaris

Disculpeu, els comentaris estan tancats.