
04 set. Cabo de Gata-Alpujarras: 13 dies, 13 rutes
Per accedir a la galeria fotogràfica cliqueu aquí.
Després de haver de fer una alternativa l’any passat amb la gran ruta de Piemont i fer la dels Fars, aquest any també m’he vist obligat a fer una alternativa a la ruta dels 3 Alps per la pandèmia, però no els inscrits no hem defallit. Amb tota l’il.lusió ens hem anat cap al sud, cap el Cabo de Gata i les Alpujarras.
L’aventura va començar el 18 d’agost, rutejant cap a Cullera a l’Hotel Santa Marta. Platjeta, bon temps i …. cerveseta amb els amics.
El dia 19, ruta ruta ens portava cap la Manga del Mar Menor, a l’hotel Príncipe Felipe – La Manga Club. Despres del dia conduïnt, ens mereixem aquest hotelás!!!
Per la nit, un sopar inoblidable a la terrassa.
El dia 20, ens aixequem amb moltes ganes de moti i anem direcció cap a Almeria per uns dies de ruta per aquests indrets.
Arribem a l’Hotel Best Sabinal on mireu quina benvinguda ens han fet!!!! on estarem fins al dia 25 fen rutes per la zona i anar al Cabo de Gata.
Aqui ens estarem fins al dia 25 fen rutes per la zona i anar al Cabo de Gata.
Qui es pensava que no tenien carreteres amb revolts? Doncs hi ha uns quants, us ben asseguro.
Doncs si, un bé de deu de carreteres amb tombs i més tombs, on els meus amics em deien quines carreteres més impressionants.
I, es clar, de tant en tant tocave fer un bon àpat… que no tot es anar en moto oi?
Doncs ara toca carregar els trastos i anar cap a l’Herradura, on allí ens estem 4 dies a l’Hotel Best Alcázar, fent Sierra Nevada i Alpujarras.
Per aquesta zona, també hi ha unes carreteres espectaculars, amples i ben estretes. Pero no oblidem… i seguim amb els bons àpats a restaurants, xiringuitos, bars… de tot!!!
El dia 29 tocava tornar a matinar per carregar les motos i anar direcció a Calp.
Ens dirigim cap l’hotel “Sol y Mar” de Calp, a la costa mediterrània. Piscina, musica en directe i carreguem piles per l’últim dia.
L’endemà segueixo amb la ruta que tocava, amb pluja que començava a incomodar la conducció per on passavem, pero hem continuat am el que teniem previst.
Ara ja estem tots a casa, després d’aquestes vacacances a l’agost. Un munt de quilòmetres, àpats i moments plegats. I…. comencem el compte enrera pel meu proper Gran Viatge al 2022: Piemont Adventure
Sorry, the comment form is closed at this time.