De tot una mica: puja, baixa i no caiguis!!

Per accedir a la galeria fotogràfica cliqueu aquí

Quin cap de setmana!!!!!!!!!!!!! Quina ruta!!!!!!!!!! Mare de Déu senyor, quins motards que tenim al Nostre Club. I que difícil és resumir en unes línies tot el que hem viscut.

Tots sabíem al que anàvem i no vam quedar decebuts!!!

Una Tracks&Road plena d’aventures, amb uns amics que són un MegaCracks

El cap de setmana va començar divendres, amb la trobada de tota la colla. L’hotel Solé ens va acollir a la Pobla de Segur. Gràcies a la Marijó i la seva família ens vam sentir molt acollits.

Per anar fent boca… i mai més ben dit…. Els 21 participants vam gaudir d’un bon sopar.

I allà vam conèixer a en Jaume i la Dolors, els nous socis que es van apuntar a la seva primera ruta…. Visca aventurers !!!!!!

Dissabte al matí, després d’esmorzar cap a la carretera….

Bé carretera i el que ens anàvem trobant.

Sempre amb molt bon rotllo

Durant els diferents tipus de conducció que vam tenir de fer, tots vam aprendre molt de com gestionar les nostres GS i caram si vam aprendre!!!!!!

El matí va ser BRUTALLLLLLLLLLLLL, i amb el premi d’arribar a l’Alberg de Montfalcó per dinar.

Una bona amanida amb “ternasco a l’estil d’Aragó” ens va fer recuperar forces per endinsar-nos en la tornada de la tarda.

Tots ben plens de pols, vam arribar a l’hotel per un bon bany a la piscina, dutxa i preparar-nos per anar a sopar. I quin lloc!!!!!!!!!!!! Mireu quines vistes

És el restaurant Lo Kiosc, molt a prop de l’hotel.  Aquí hem sopat, unes tapes boníssimes i segons plats a dojo!

A més a més, hem pogut felicitar a l’Aurea pel seu aniversari.

Una gran nit per un gran dia OffRoad. Tots hem rigut de totes les experiències del dia, que si aquest ha caigut en parat, que si el riu estava sec, que si anava ràpid, a poc a poc, que si era la meva primera OffRoad i m’he estrenat sencer!!!

I tot no va acabar dissabte. Diumenge una colla vam continuar…. Com no havíem tingut bastant de pols, roques, roquetes, pedretes i fang…. Tornem-hi.

Un bon diumenge que ens ha portat al dinar

I ara sí, ens acomiadem i fem plans per la pròxima trobada.

Han estat tants i tants moments amb l’adrenalina a tot gas, aprenent a conduir sobre terra, ajudant als amics en la seva primera experiència i sobretot, pensant que som un gran Club, ple d’amics i amb unes ganes boges de seguir gaudint de tot. I el nostre amic Antoni Toré ens ha deixat dos nous videos que mostren tot el que vem viure plegats.

Gràcies per acompanyar-me, i gràcies per tot el afecte que he rebut en tot moment.