Un munt d’Emocions a la Gran Festa
Per accedir a la galeria fotogràfica cliqueu aquí. "T'escriure que SI que va ser fàcil t'estic cantant la nostra història en un paper marxaré recordant tots aquells dies i amb el somriure que tu sols sabies fer" Lletra de la cançó "Escriurem" de Miki Núñez Quin Club!!! I quina Festa!!! Sempre...
